كاشانه مدرن
كاشانه مدرن

يكي ديگر از سبك ها در دكوراسيون داخلي سبك انگلسي است. سبك انگليسي شيك و مجلل است. جالب است بدانيد همان طرح هاي گلدار جذاب كه همه دوستش داريم برگرفته از همين سبك زيباست و طرح هاي گلدار به طور كلي گل هاي زيبا جزئي جدانشدني از سبك انگليسي هستند. سبك انگليسي در واقع تركيبي از رسمي (سلطنتي) و غيررسمي (كاتيجي كلبه اي) است و فضايي گرم و پذيرا ايجاد مي كند

براي افزودن طرح هاي گلدار و گل ها به فضايي به سبك انگليسي در گام اول مي‌توان از كاغذ ديواري هاي طرح هاي گل بهره برد  امروز كاغذ ديواري ها طرح هاي بينظير فراواني دارند كه با انتخاب آن ها براي منزل خود جذابيت خانه را چند برابر مي‌كند.

استفاده از پرده هاي بلند و طرح گل كمك مي كنندفضايي دلفريب را به وجود بياوريد پس از پرده هاي گلدار غافل نشويد. به طور كلي امروزه به كارگيري لوازم گلدار بسيار مرسوم است و حس و حال خوبي را به خانه شما مي دهد.

استفاده از فرش هاي گلدار، كوسن ها و  اكسسوري ها طرح هاي گلدار گزينه هاي بسيار خوبي براي ديزاين انگليسي هستند و كمك مي كنند تا فضايي به سبك انگليسي طراحي و اجرا كنيم.

 

براي مشاوره رايگان با كارشناسان كاشانه مدرن با شماره 5264-148-0992 تماس بگيريد.

منبع: سبك انگليسي چيست؟ | سبك انگليسي در طراحي دكوراسيون داخلي

 

ويژگي هاي سبك انگليسي

استفاده از تابلوهاي نقاشي به سبك انگليسي

استفاده از گرم ترين رنگ ها

ديوارهاي پنلي

اضافه كردن ميز خاطره (ميزي كه عكس ها و  يادگاري خانوادگي را روي آن مي چينند)

مبل طرح ملكه كنار شومينه يا راحتي انگليسي

ميز چاي خوري

كتابخانه از جنس چوب و چرم پر از كتاب‌هاي ارزشمند

 

اتاق نشيمن

عنصر اصلي اتاق نشيمن به سبك انگليسي صندلي‌هاي ملكه هستند در اين سبك براي مبلمان از روكش هاي ريشه دار استفاده مي كنيم و لوسترها و آباژورهاي كريستالي نيز از اجزاي ديگري طراحي انگليسي هستند. در ادامه بخش هاي مهم اتاق نشيمن اين سبك را به صورت تك تك بررسي مي كنيم پس با كاشانه مدرن همراه باشيد

 

مبلمان و كمد سبك انگليسي

مبلمان انگليسي از نشيمن وسيع، دسته‌هاي كوتاه و راحت، پشتي بلند تشكيل شده‌اند و جنس آن اغلب از چوب هاي خراطي شده و پارچه هاي طرح گل قيمتي است. در طراحي دكوراسيون به سبك انگليسي چه در اتاق خواب چه در اتاق نشيمن از كمدهاي چوبي و اثاثيه كشودار استفاده گسترده اي مي‌شود.

از رنگ هاي سايه هاي قهوه اي (بژ روشن تا قهوه اي تيره)، شرابي، بنفش، قرمز مايل به زرد، سبز تيره و زيتوني استفاده مي‌شود. خلاصه اينكه سبك انگليسي سبك رنگ هاي نجيب است و رنگ هاي پر زرق و برق در آن جايي ندارد. اكسسوري هاي عتيقه و آنتيك مجسمه ها و ظروف گلدار از ديگر المان هاي اين سبك هستند.

 

شومينه

چه در اتاق خواب ها چه در اتاق نشيمن شومينه قطعه اي عالي براي دكوراسيون است فقط بايد در جاي درست و مناسب با ديگر اجزا قرار گيرد. براي ساخت شومينه متريال ها مختلفي استفاده مي‌شود . جنس شومينه هاي انگليسي معمولاً از سنگ است و براي تزيين ديوارهاي آن از سنگ و آجر استفاده مي شود. اگر امكان ساختن شومينه را نداشتيد نااميد نشويد مي توانيد از شوينده هاي الكتريكي يا بخاري هاي طرح شومينه استفاده كنيد.

 

آشپزخانه سبك انگليسي

در سبك انگليسي آشپزخانه را يا به صورت جزيره دكور مي كنيم يا اينكه از ميزهاي بزرگ و خانوادگي در وسط آشپزخانه بهره مي‌بريم. به ط.ر كل در اين سبك بايد يك ميز در وسط آشپرخانه قرار گيرد. براي كف از كاشي هاي سنتي يا الگوي تخته شطرنجي استفاده مي كنيم و ديوارها را با كاغذ ديواري هايي كه الگوي آنها گل يا نيلوفرهاي هرالد؟ هستند تزيين مي كنيم.

در جزيره محلي براي پخت و پز آماده مي‌كنيم براي نگهداري ظروف و لوازم آشپزخانه، قفسه ها و كمد هاي چوبي به رنگ هاي قهوه اي مايل به قرمز يا آبي فيروزه اي جذابيت آشپزخانه را بيشتر مي‌كند و  آشپزخانه خود را با ظروفي از جنس برنج، مس، سراميك و چيني گلدار زيبايي دو چندان بدهيد.

 

اتاق خواب

در اتاق خواب به سبك انگليسي از تعداد زيادي بالش و تشك پر بهره مي بريم. براي انتخاب روتختي و كالاي خواب بي‌شك اولين و بهترين انتخاب پارچه هاي گلدار هستند و متناسب با پس زمينه پارچه هاي گلدار رنگ ديوارها را نيز انتخاب مي‌كنيم. براي كف نيز از پاركت و كفپوش مي توان كمك گرفت.

 

ديوارها

براي ديوارها مي‌توان از ابزارهاي پلي پورتان كه به صورت فريم و قاب هستند استفاده كرد و به اصطلاح قاب سازي انجام داد. ديوار بعضي خانه ها به خصوص خانه هاي قديمي در بعضي قسمت ها قاب سازي شده اند. چون قاب هاي يك بخش بسيار زيبا است سبك انگليسي هستند، در دكوراسيون منزل مي تواند بسيار كاربردي باشد و مي توانيد آن ها را تابلو هاي زيبا تركيب كنيد

 

سرويس بهداشتي سبك انگليسي

كف سرويس بهداشتي برگرفته از صفحه شطرنج است. در اين سبك حمام و دستشويي را ادغام مي كنيم در يك قسمت از فضا وان حمام را قرار مي دهيم و در قسمت هاي ديگر توالت فرنگي و روشويي سراميك با شيرآلات برنجي و شلف؟ چوبي براي لوازم جانبي سرويس بهداشتي تعبيه مي شود. در سرويس بهداشتي به سبك انگليسي مي توان شومينه اي را نيز در فضا دكور كرد. نكته اينكه اگر مايل به ادغام حمام و دستشويي نيستيد مي توانيد آنها را جدا كنيد.

 

ديگر ويژگي هاي سرويس بهداشتي طراحي انگليسي

ديوارها با رنگ سفيد يا طوسي يا كاغذ ديواري گلدار

قاب عكس فراوان

فرش گلدار با رنگ هاي گرم (چون از كابين حمام استفاده مي كني مرطوبت به قسمت ديگز حمام نميرسد بنابراين مي توان با خيال راحت از فروش استفاده كرد)

آينه هاي بزرگ با قاب هاي زيبا

گيره هاي حول و دستمال

وان هاي بزرگ و عميق

پنجره بزرگ

 

براي مشاوره رايگان با كارشناسان كاشانه مدرن با شماره 5264-148-0992 تماس بگيريد.

منبع: سبك انگليسي چيست؟ | سبك انگليسي در طراحي دكوراسيون داخلي

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ تير ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۲۷:۳۶ ] [ كاشانه مدرن ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی